12/10/13

Rivais do Depor: Barcelona

GALEGO:

Nome: Fútbol Club Barcelona
Fundación: 29 de novembro de 1899
Barcelona

web: www.fcbarcelona.es

Estadio: Camp Nou
Dimensións: 105x68
Inauguración: 24 de setembro de 1957
Capacidade: 99.354

Foi fundado por doce mozos liderados polo suízo Hans Gamper. Coñecido como Barça (abreviación da pronuncia de Barcelona en catalán central) e os seus seguidores como culés, que son atendidos no Club a través da OAB (Oficina de Atención ao Barcelonista) nos idiomas oficiais do club, que son o catalán, o castelán e o inglés.

Ademais da súa sección principal de fútbol, o club conta con outro catro seccións profesionais: as de baloncesto, balonmán, hockey sobre patíns e fútbol sala. É o segundo club de fútbol con máis asociados do mundo (o primeiro é o Benfica), seguido polo Manchester United. Existen, ademais, máis de 1.800 peñas barcelonistas repartidas por todo o mundo e é un do catro únicos clubs profesionais de España (xunto a Real Madrid, Athletic Club e Osasuna) que non é sociedade anónima, de maneira que a propiedade do club recae nos seus socios.
Segundo as estatísticas da IFFHS, o F. C. Barcelona é o mellor equipo de fútbol europeo e mundial da primeira década do século XXI.
En 2009 o club gañou todas as competicións que disputou (Liga, Copa, Supercopa de España, Liga de Campións, Supercopa de Europa e Copa Mundial de Clubs), pasando á historia por ser o primeiro equipo do mundo en lograr o que se podería chamar un «sextete», ao gañar seis títulos oficiais nun mesmo ano.

**********          **********
CASTELLANO:

Nombre: Fútbol Club Barcelona
Fundación: 29 de noviembre de 1899
Barcelona

web: www.fcbarcelona.es

Estadio: Camp Nou
Dimensiones: 105x68
Inauguración: 24 de septiembre de 1957
Capacidad: 99.354

Fue fundado por doce jóvenes liderados por el suizo Hans Gamper. Conocido como Barça (abreviación de la pronunciación de Barcelona en catalán central) y sus seguidores como culés, que son atendidos en el Club a través de la OAB (Oficina de Atención al Barcelonista) en los idiomas oficiales del club, que son el catalán, el castellano y el inglés.

Además de su sección principal de fútbol, el club cuenta con otras cuatro secciones profesionales: las de baloncesto, balonmano, hockey sobre patines y fútbol sala. Es el segundo club de fútbol con más asociados del mundo (el primero es el Benfica), seguido por el Manchester United. Existen, además, más de 1.800 peñas barcelonistas repartidas por todo el mundo y es uno de los cuatro únicos clubes profesionales de España (junto a Real Madrid, Athletic Club y Osasuna) que no es sociedad anónima, de manera que la propiedad del club recae en sus socios. Según las estadísticas de la IFFHS, el F. C. Barcelona es el mejor equipo de fútbol europeo y mundial de la primera década del siglo XXI.
En 2009 el club ganó todas las competiciones que disputó (Liga, Copa, Supercopa de España, Liga de Campeones, Supercopa de Europa y Copa Mundial de Clubes), pasando a la historia por ser el primer equipo del mundo en lograr lo que se podría llamar un «sextete», al ganar seis títulos oficiales en un mismo año.

Ningún comentario :

Publicar un comentario