09/09/13

Liga Adelante 2013-2014: Deportivo 0 - 1 Murcia

GALEGO:

8 de setembro de 2013

O Murcia levou o tres puntos de Riazor e, como sucedeu ante o Córdoba, nunha acción de estratexia.

O partido mostrou poucas ocasións para os dous equipos, aínda que con mando dos locais, que se achegaban con máis asiduidade á área de Casto.

O gol murcianista de Dorca, no minuto 24, cambiou a velocidade do partido e o Deportivo tivo máis ocasións pero sen lograr o empate, cun Murcia adicado a defender a meta de Casto.

Todo iso desembocou na segunda derrota branquiazul en Riazor esta tempada. Agora o equipo ten seis puntos grazas ás dúas vitorias lonxe de Riazor, mentres conta os seus partidos en casa por derrotas.

**********          **********

CASTELLANO:

8 de septiembre de 2013

El Murcia se llevó los tres puntos de Riazor y, como sucedió ante el Córdoba, en una acción de estrategia.
El partido mostró pocas ocasiones para los dos equipos, aunque con mando de los locales, que se acercaban con más asiduidad al área de Casto.
El gol murcianista de Dorca, en el minuto 24, cambió la velocidad del partido y el Deportivo tuvo más ocasiones pero sin lograr el empate, con un Murcia volcado en defender la meta de Casto.
Todo ello desembocó en la segunda derrota blanquiazul en Riazor esta temporada. Ahora el equipo tiene seis puntos gracias a las dos victorias lejos de Riazor, mientras cuenta sus partidos en casa por derrotas.

Ningún comentario :

Publicar un comentario