19/10/13

Rivais do Depor: Zaragoza

GALEGO:

Nome: Real Zaragoza SAD
Fundación: 18 de marzo de 1932
Zaragoza

web: www.realzaragoza.com

Estadio: La Romareda
Dimensións: 105x68 metros
Inauguración: 8 de setembro de 1957
Capacidade: 34.596 espectadores

Foi fundado en 1932 coa unión do Iberia SC e do Zaragoza CD, os dous clubs máis importantes da cidade. A orixe atópase en 1903 coa creación do Zaragoza Foot-Ball Club. É o 9º equipo na clasificación histórica da Primeira División Española de fútbol, competindo 55 tempadas na devandita categoría.
O 10 de setembro de 2009, a Federación Internacional de Historia e Estatística de Fútbol (IFFHS) publicou a clasificación dos mellores clubs europeos do século XX, ocupando o Real Zaragoza a posición número 372 debido aos campionatos europeos conseguidos no século XX, a Copa de Feiras (posteriormente chamada Copa da UEFA e actualmente UEFA Europa League) de 1964 e a Recopa en 1995.
O día 30 de marzo de 1951, en Asemblea Xeral Extraordinaria, aprobouse o cambio de denominación do Club pasando de ser Zaragoza Club de Fútbol a Real Zaragoza Club Deportivo e por iso modificouse o escudo do Club incorporándose a coroa. Este dereito ao nome de Real fora adquirido anteriormente polo Stadium, outra entidade fusionada e deste xeito decidiron utilizar real sen un consentimento expreso da familia real.
Gañou 6 Copas do rei, Unha Copa de Feiras (UEFA), unha Recopa de Europa e unha Supercopa de España.

**********          **********

CASTELLANO:

Nombre: Real Zaragoza SAD
Fundación: 18 de marzo de 1932
Zaragoza

web: www.realzaragoza.com

Estadio: La Romareda
Dimensiones: 105x68 metros
Inauguración: 8 de septiembre de 1957
Capacidad: 34.596 espectadores

Fue fundado en 1932 con la unión del Iberia SC y del Zaragoza CD, los dos clubes más importantes de la ciudad. El origen se encuentra en 1903 con la creación del Zaragoza Foot-Ball Club. Es el 9º equipo en la clasificación histórica de la Primera División Española de fútbol, habiendo competido 55 temporadas en dicha categoría. El 10 de septiembre de 2009, la Federación Internacional de Historia y Estadística de Fútbol (IFFHS) publicó la clasificación de los mejores clubes europeos del siglo XX, ocupando el Real Zaragoza la posición número 372 debido a los campeonatos europeos conseguidos en el siglo XX, la Copa de Ferias (posteriormente llamada Copa de la UEFA y actualmente UEFA Europa League) de 1964 y la Recopa en 1995. El día 30 de marzo de 1951, en Asamblea General Extraordinaria, se aprobó el cambio de denominación del Club pasando de ser Zaragoza Club de Fútbol a Real Zaragoza Club Deportivo y por ello se modificó el escudo del Club incorporándose la corona real. Este derecho al nombre de Real había sido adquirido anteriormente por el Stadium, otra entidad fusionada y de este modo decidieron utilizar real sin un consentimiento expreso de la familia real.
Ha ganado 6 Copas del rey, Una Copa de Ferias (UEFA), una Recopa de Europa y una Supercopa de España.

Ningún comentario :

Publicar un comentario